X

Porady o zdrowiu

Naturalne antybiotyki – czy znasz wszystkie?

Naturalne antybiotyki były wykorzystywane przez naszych przodków od wieków. Współcześnie coraz częściej trafiają pod lupę naukowców. Badania pokazują, że niektóre substancje zawarte w ziołach i znanych korzeniach potrafią być skuteczniejsze od syntetycznych antybiotyków! Zobacz, po jaki naturalny antybiotyk sięgać przy pierwszych objawach przeziębienia!


Więcej
Jak rozpoznać niedobór witamin w organizmie?

Czy to niedobór witaminy D? A może niedobór magnezu? Kiedy czujesz, że czas wzbogacić dietę… Sprawdź witaminy na zmęczenie i brak energii! 


Więcej
Dieta na jesień, która obroni Cię przed jesienną chandrą

Sezon urlopowy powoli dobiega końca i musimy przyzwyczaić się do bardziej pochmurnej aury. Jesień już daje się we znaki – potrzebujemy więcej snu lub… więcej kawy. To dobry moment, by zadbać o dobrą formę na resztę sezonu. Dzisiaj przedstawimy dietetyczne sposoby na regulację nastroju i utrzymanie wysokiej koncentracji.


Więcej
Żeby rosnąć zdrowo!

Lada dzień rozpoczynamy nowy rok szkolny, a dzieci wracają do szkół wypoczęte i… wyższe o kilka centymetrów. Czy udało Wam się zauważyć intensywny wzrost Waszych dzieci? Będzie on trwał nadal, dlatego warto pomyśleć o odpowiednio skomponowanej diecie, która dostarczy dzieciom wszystkich istotnych składników odżywczych. Zobacz, na co zwrócić uwagę podczas układania menu dla dziecka.


Więcej
Codzienny strażnik młodości i zdrowia!

Antyoksydanty – to słowo, które dla wielu osób brzmi tajemniczo i naukowo. Jednak coraz częściej pojawia się w kontekście zdrowia i urody. Nie musisz otwierać słownika, aby dowiedzieć się, czym są. Informację o antyoksydantach: jak działają i jakie mechanizmy mogą spowolnić Twój zegar biologiczny, znajdziesz w poniższym artykule.


Więcej
Regularne posiłki i ich wpływ na Twoje zdrowie i samopoczucie

Codziennie wychodzisz z domu bez śniadania, a w pracy masz tyle obowiązków, że nie zauważasz głodu i zjadasz lunch dopiero przed wyjściem? To ogromny błąd, który może negatywnie odbić się na Twoim zdrowiu i samopoczuciu! Dowiedz się, dlaczego regularne posiłki w ciągu dnia są tak ważne i zadbaj o swoje zdrowie.

 


Więcej
Oszukaj czas – sprawdź, jak zachować młodość na dłużej!

Zachowanie energii i dobrej kondycji na dłużej jest w zasięgu każdego z nas! Co możemy zrobić, aby spowolnić procesy starzenia i dłużej cieszyć się dobrym zdrowiem?


Więcej
Znajdź najlepszą formę aktywności fizycznej dla siebie!

Wszyscy wiemy, że aktywność fizyczna wpływa na nasze zdrowie i jest niezbędna, żeby zachować dobrą kondycję niezależnie od wieku. Ale czy zdajesz sobie sprawę, że wpływa również na samopoczucie, a nawet odporność na zmęczenie i stres? Tylko jaką formę aktywności wybrać, jeśli nie należysz do fanów sportu?


Więcej
Jak wzmocnić odporność na wiosnę i złagodzić objawy przesilenia wiosennego?

Zmiany pogody na przednówku wiosny wpływają na nasz organizm, który zimą przyzwyczaił się do niskich temperatur i wysokiego ciśnienia. Możemy w tym przejściowym okresie odczuwać wiele dolegliwości, które uprzykrzają codzienne funkcjonowanie. Jak sobie z nimi poradzić?


Więcej
Jak zachować dobrą formę?

Czym jest dobra forma? To nie tylko dążenie do wysportowanej sylwetki, ale również dobre samopoczucie na co dzień, motywacja do działania, usprawnienie pracy mózgu czy skuteczna regeneracja. Czynniki te składają się na dobrostan Twojego organizmu.


Więcej
Nie daj się jesieni, czyli jak dbać
o odporność i dobry nastrój

Okres jesienno-zimowy to spore wyzwanie dla organizmu. Wahania temperatur i mniejsza ilość słońca wpływają na obniżenie odporności. Z artykułu dowiesz się, jak podnieść swoją odporność i pomimo pochmurnej pogody być pełnym pozytywnej energii. 


Więcej
Aktywność fizyczna i regeneracja – niezbędne do koncentracji!

Aktywność fizyczna oraz odpoczynek to niezbędne czynniki wpływające nie tylko na nasze samopoczucie, ale i wydajność podczas pracy. 
Co możemy zrobić, żeby zmaksymalizować ich efekty? W tym artykule poznasz kilka prostych sposobów, aby rano budzić się w pełni sił 
i w gotowości do pracy umysłowej. Ponad to, aktywność fizyczna okaże się prostsza i przyjemniejsza!


Więcej
Pigwa – dobroczynne właściwości
i polifenolowa siła

Pigwa jest bogactwem związków takich jak: polifenole, wapń, mangan, żelazo, czy pektyny.  Zapach pigwy zdumiewa, smak po przetworzeniu zachęca.  Długo nie trzeba się zastanawiać – czas skorzystać z naturalnego bogactwa jakie oferuje ten owoc. 


Więcej
Acerola – owoc tak potężny, że prawie niemożliwy

Acerola jest źródłem witaminy C, którą powinno się dostarczyć z pokarmem każdego dnia. 
Aby zobrazować świadomość jej potęgi, dowiedz się, jak dużo witaminy C zawierają owoce tej niepozornej rośliny.


Więcej
Pora na zdrowie, czyli zrównoważona dieta i aktywność Twoją podstawą

Średnia długość życia uległa wydłużeniu, ale o jakość Twojego życia musisz zadbać sam. Nie wiem jak Ty, ale ja chcę być młoda i zdrowa przez maksymalny okres czasu.  By to uzyskać potrzebne jest nam odpowiednie wsparcie


Więcej
Czym są antyoksydanty, czyli kilka słów o wolnych rodnikach

Czym konkretnie są wolne rodniki? Wyobraź sobie zdenerwowane dziecko, któremu odebrano zabawkę. To nasz wolny rodnik. Dziecko za wszelką cenę chce odzyskać utraconą rzecz. Taka sama historia dotyczy reaktywnej form tlenu.


Więcej
Dla tych którzy dbają o swoje nerwy, czyli kilka słów o witaminach z grupy B

System nerwowy jest podstawowym układem organizmu ludzkiego. Rejestruje napływające ze środowiska zewnętrznego i wewnętrznego sygnały, przetwarza je i reaguje.


Więcej
Składniki diety a odporność

Układ odpornościowy jest systemem mechanizmów, które mają za zadanie ochronić Ciebie przed bakteriami, wirusami i innymi patogenami, które wywołują zakażenia, przeziębienia oraz inne choroby. By ochrona ta działała prawidłowo, potrzebny jest szereg elementów w tym składników Twojej diety.


Więcej
Niedoceniany cynk – czy wiesz, dlaczego jest tak ważny?

Cynk zaliczany jest do grupy mikroelementów. Oznacza to, że występuje w organizmie w bardzo małych ilościach. Czy w związku z tym nie jest ważny? Przeciwnie! Jego rola jest nieoceniona, gdyż wspomaga działanie podstawowych funkcji
w Twoim ciele.


Więcej
Co jeść, aby poprawić pamięć i koncentrację?

Obecne tempo życia wymusza na Tobie szybkie zapamiętywanie wciąż napływających nowych informacji. Niezbędne jest zachowanie czystego umysłu i pozostanie w stanie pełnej koncentracji.


Więcej
Dieta pełna owoców, jako wsparcie dla wzroku

Rozwój technologii sprawia, że coraz więcej czasu spędzamy przed ekranem monitora, telewizora czy telefonu komórkowego. Przemęczenie oczu, przekrwienie gałki ocznej czy łzawienie to coraz częściej pojawiające się przeciążenia narządu wzroku.


Więcej
Odkryj prawdę o witaminie D

O witaminie D słyszymy  coraz częściej. Jej szeroki wpływ na zdrowie sprawia, że zainteresowanie witaminą D systematycznie wzrasta. Dlatego warto wiedzieć gdzie występuje, jakie są jej funkcje w organizmie i czy warto ją suplementować.  


Więcej
Jak poprawić pracę serca, czyli wpływ witamin z grupy B i magnezu

Jeśli jesteś zainteresowany wpływem odżywiania na pracę serca, zachęcamy do przeczytania tego artykułu.


Więcej
Zmęczenie – co jeść, by nabrać energii?

Żyjemy w coraz większym biegu. Brakuje nam czasu na sen, relaks, sport, a  nawet na zdrowe jedzenie. Intensywność naszego życia zwiększa się z roku na rok. Stopniowo zaczyna brakować nam sił, poziom koncentracji spada wraz z wydajnością naszych działań. Sprawdź, co należy jeść, by nabrać więcej energii.


Więcej

Zobacz również produkty DrWitt Premium